onsdag 25 augusti 2010

Reklam


Jag satt förut med några tjejer från klassen och tittade på fångarna på fortet. Många minnen som dök upp från första gångerna det kördes.
Hur som helst så kom jag på en reklam som typ alltid kördes i mitten-reklamen om f-musli haha. jag var faktiskt inte den enda som kom ihåg den. Gör ni?



Kan inte riktigt komma på varför jag tyckte om denna reklam. Kommer ihåg att jag alltid försökte hänga med i texten, men gick inge vidare (kunde väl knappt läsa på den tiden)


4 kommentarer:

  1. hahaha, jag kommer oxå ihåg den. Så himla rolig!

    SvaraRadera
  2. hahaha... oh jag minns den inte!! Lite vagt kanske!
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Du kanske var för tuff för o sitta o titta på fångarna på fortet jessica ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha... jag tittade, en minns ändå inte!!

    SvaraRadera