tisdag 28 juli 2009

Jobbet

Är i behov av ledighet och sovmorgon utan några måsten på dagen. Allt gör ont i kroppen just nu men så känns det alltid efter ett jobbpass. När jag vaknar upp imorgon är jag redo för ännu en dag, hur mycket jag än suckar åt det. När jag väl har kommit till jobbet så går hjärnan på tomgång och allt går efter rutin. 4 somrar har det blivit nu och anna-liza kallade mig idag för en expert och tyckte inte jag skulle sluta. Men pallar inte stället mer. Kommer antagligen säkert hoppa in en helg då o då men det kan jag nog stå ut. Det jag får lova mig själv är att nästa sommar ska INTE spenderas på fredensborg. Men varför kan jag inte tro på mig själv till 100... Just nu är nog alla på jobbet skit trötta på allt. Antingen så går man runt o surar lite eller så blir man knäpp. Idag tror jag köket var uppe i det blå ett tag och blev väldigt orolig när två kockar började leka med hissen som vi kör maten i. Dom fick en idé och den slutade helt enkelt med att ena kocken fick en ordentlig elchock och hela hissen slutade fungera så vaktmästaren fick komma in o lösa problemet. Kära nån säger jag bara... Ett par goda skratt fick vi iaf...

Idag fick jag iaf klartecken till att kunna börja planera lite inför en kommande kräftskiva, rooooligt! Det kanske blir lite tidigt att ha den i början av augusti men vad tusan gör det. Kräftskivor har firats året runt om jag kan minnas rätt hehe...

Men nu ska jag slänga mig i sängen o börja på en ny bok och bara slappna aaaaaav....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar