tisdag 14 juli 2009

En annan dag...

Jag har inte så stor ork just nu till att uppdatera om det som har hänt just för att det är så mycket. Får helt visa det mesta i bilder men det kommer en dag när jag har alla samlade typ. Blev iaf ingen lugn start på "verkligheten" efter min festival bubbla utan det var bara att ge sig själv en örfil och hoppa in i jobbet. Lagom trist o vara tillbaka men nu är det bara 4 veckor kvar sen e det faktiskt sut på denna skit. Fick ju faktiskt hem mitt schema och papper om skolstarten idag. (pirr i magen) Nu börjar det ju faktiskt typ bli på riktigt. Ska jag verkligen flytta o bli student? Kanske dags att börja ta tag i saker, som CSN. Dom hatar jag faktiskt redan. Tråkiga saker skjuter jag alltid på så läääänge jag kan. Vem gör inte det?

Ne nu svamlar jag o e trött o sugen på chips...... GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar