fredag 3 juli 2009

Idag, imorgon

Jag sitter här och laddar med frukost inför denna dag. Snart kommer Emina och Wilda hit och dom ska bo här hela helgen, dock kommer jag knappt vara hemma så jag ska leka med dom så mycket jag kan nu hela förmiddagen. Poolen ska fyllas, såpbubblor ska blåsas och ja allt som hör till. När Far har kommit hem från jobbet så ska Jag Amelie och Gustaf dra till Linköping för en del shopping, bland annat kläder och alkohol till festivalen, därför blir det stora bilen idag :P

Imorgon är hela dagen inplanerad från 9:30 till sena natten, men det är lite hysch pusch om det än så den berättelsen kommer efter helgen plus en hel del härliga bilder kan jag tänka mig.

Men nu måste jag göra mig klar innan de små trollungarna dundrar in :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar