onsdag 29 juli 2009

Ny frisyr

Det blev en tur in till stan förut. Jag tänkte hämta mina nya linser o pappa skulle shoppa med sina presentkort. Jag fick mina linser men även en ny frisyr :) Blev så trött på håret i morse o tänkte nu eller aldrig, typ... Så första frisörsalongen jag gick in på hade dom tid, efter knappt en halvtimme var jag klar. Så skönt o bli av med allt det slitna. Bjuder på en ganska dålig bild :)

Snart är det dags för jobbet igen men en promenad ska jag allt hinna med innan. Idag vet ni ska vi få finbesök på hotellet. EMD och Svenne o Lotta. Dom ska sjunga på Allsången som är i Storebro ikväll sen kommer dom till oss o bor, tufft va? eller kanske inte hehe... Det viktiga i detta är iaf att jag är LEDIG imorgon. Längtar tills jag får stämpla ut ikväll/natt och veta att jag inte behöver stämpla in igen på två hela dagar :)

Men nu en promenad!

3 kommentarer:

  1. snyggt! jag vet nog varför du ville ha en fin frisyr, EMD. du är genomskådad ;) haha

    SvaraRadera
  2. Emma tog "orden ur min mun"!!
    Men vad fin du blev, skulle nästan kunna tro att det är samma frisör jag brukar gå till!!
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det blev! Jag skulle också behöva ta en tripp till frisören. Föresten tycker jag vi måste styra upp en träff innan sommaren är slut. När är det nu du flyttar?

    SvaraRadera