måndag 7 mars 2011

fokus

Asså snälla tv4 kan ni inte hitta på något bättre att visa än folk som föder barn. VEM vill se det? Jag vet att alla mammor där ute säger att det är något fantastiskt och ja det kan jag väl fatta att det är när bebisen är ute men vem vill se det som händer innan? Iiiiinte jag. Jag skulle heller aldrig i mitt liv låta ett filmteam stå o filma allt, pinsamt.

Jag har istället tittat på big brother, det e underhållning!

***

Snart är det ju dags för IATA-examen och nu börjar lugnet försvinna och nervositeten tar över. Imorgon åker vi in till Stockholm och ska bo där två nätter. Har blivit rekommenderade att inte plugga imorgon, och det ska jag inte heller utan vi ska bara slappa med fika på stan och en god middag. Sen så gäller det. När klockan slår 16:30 på onsdag hoppas jag att jag får gå ut från provsalen med en bra känsla i magen och känna en stor sten falla från bröstet. Sen blir det ÖL

Så jag säger godnatt nu och håll tummarna för mig onsdag!
Det lär behövas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar