måndag 28 mars 2011

åt rätt håll

Jag förstår inte riktigt vart denna dag tog vägen. Har varit uppe sen 05.00 så börjar bli rätt så seg. Jag gjorde en liten pinsam tabbe i morse. Satt och väntade på tåget mot Linköping och så kom det. Så jag gick dit baxade in mina väskor och satte mig till ro. Då upptäcker jag att på skylten står det ju "Mot Kalmar" Så jag plockar lite tyst ihop min väskor igen och smyger ut ur tåget. Efter en kvart kom tåget som gick åt rätt håll. Lite trött eller? Det hade även blivit sjukt jobbigt och fastna i Hultsfred sådär kl 6 på morgonen.

När jag satte mig på bussen mot Stockholm tog det tre sekunder sen sov jag hela vägen till Stockholm, vaknade ibland att jag var på väg och lägga huvudet mot gubben som satt bredvid, aaaakward!

Dags att fixa klart min grupps arbete för imorgon är det dags för föreläsning och redovisning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar