måndag 28 februari 2011

monday

Det är så skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt. Mest av allt skulle jag vilja slippa åka tillbaka till Norrtälje imorgon men måste tillbaka och ta tag i "verkligheten" bara 9 dagar kvar till det STORA provet. Sen kan saker och ting gå tillbaka till det vanliga då kurserna endast är en eller två veckor långa. Längtar verkligen dit.

Min helg har annars varit fylld med massa mys här hemma med Gustaf. Finmiddag med Karin och Nisse plus en runda till Brygghuset. Söndagsfika och lek i Södra Vi och middag i Hökhult. Nyss kom jag hem från en fika hos Emma och senare ikväll blir det att åka tillbaka till Storebro för o fika hos mamma o pappa. Har konstaterat att helgerna här hemma går mycket ut på att fika och äta middag. Inget fel alls med det men det är väl tur att jag kör mina träningspass :) Sen är det som vanligt att jag skulle vilja hinna med och träffa fler, men jag kommer hem nästa torsdag igen så då finns det mer tid!

Trevlig måndag till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar