onsdag 23 februari 2011

småland på fredag

Jag kanske inte har berättat det men jag åker hem på fredag och ska faktiskt stanna till tisdag :) Jag ger mig själv lite ledigt tänkte jag. Är värd det efter ytterligare två MVG idag!
Imorgon ska vi ha prov i 6 timmar. Typ en träning inför examen som nu bara är två veckor bort. Jag skulle bli så otroligt ledsen och sur om jag failade på det riktiga provet när det har gått så bra i skolan. Då sticker jag huvudet i sanden som en struts och stannar där!

Känner mig lite stressad och pirrig inför imorgon men vet inte riktigt hur eller vad jag ska plugga på, så just nu gör jag inget vettigt alls. Ska iväg och träna Core vid 18, borde egentligen ta det lugnt för vänstra smalbenet har åkt på något skit, men måste röra på mig!

(ordbajs)

Ska iaf bli sjukt skönt och komma hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar