fredag 4 februari 2011

release me

Känner mig helt mör i kroppen. Körde tredje träningspasset igår den här veckan. Tänkte nog lite för gott om mig själv för jag hoppas med i ett 75 min pass och jag trodde jag skulle typ svettas bort eller nått. Men även att det är så jobbigt så blir man ju rätt så nöjd över sig själv när man klarade passet utan att falla ner i marken eller springa därifrån. Så även att jag blev slutkörd igår sitter jag här nu och funderar på om jag ska köra ett pass idag också, fast bara 60 min.

Men först blir det en sväng till skolan.


Hittade en gammal bild, kanske kan ge någon ett extra leende idag :)

2 kommentarer:

  1. Ser man ut så där efter ett tränings pass. då ska du ta det lugnare tycker jag hi hi. Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. hehe ja det har du allt rätt i mamma :)

    SvaraRadera