onsdag 12 januari 2011

vet inte

Blev lite som jag hade tänkt mig idag. Vi gick en timme i skolan, vi hann med frågestund och övningsprov.

Tanken är ju nu att jag ska sätta mig och ta igen plugg som inte har blivit gjort under lovet. Men tar nog en timme innan jag kommer dit och då e det ju typ lunch så då e det paus.

För övrigt så är tanken att jag ska köpa gymkort idag. Antingen betalar jag lite mer för ett gym jag tycker bättre om eller sparar ett par hundralappar och går på ett annat.

En annan sak jag inte kan besluta mig för är om jag ska behålla dom här skorna eller inte?


beslutsångest!
Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. ja dom var snygga. gör det som känns bäst. jag skulle nog behålla dom om priset är bra. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Fick 50% rabatt, de kostade 1100 från början. E det ett bra pris mamma? :) Kan fortfarande inte bestämma mig men har en vecka på mig o bestämma.

    SvaraRadera
  3. åh vad fint du har fått det här!! ta skorna, dom var himla snygga tycker jag! det är du värd du som tokpluggar så mycket :) ts
    haha men vad är det för bild på dig o mig o sofie? kan du inte maila den i större format? ^^

    SvaraRadera
  4. Tack så mycke :) Ja det börjar nog luta mot att jag behåller dom. Har mailat bilden till dig nu, hittade den i min kamera, hade glömt bort att den var med på möhippan hehe.

    SvaraRadera