tisdag 18 januari 2011

just idag är jag stark

Jo som svar på frågan "Vad är det som gör att du skuttar så mycket" så är det för att jag fick igår kväll veta att jag har fått praktik plats på Resecity i Västervik. Jag blev jätte glad för nu har det löst en del grublerier jag har haft på sistone. Nu får jag spendera hela 5 månader i Småland. Juni till november :) och jag har bestämt mig för att säga upp min lägenhet under den tiden.

Detta känns JÄTTE bra :)

Har varit en fin dag, är glad pga av praktikplatsen men sen fick jag även kort från Boston som värmde i hjärtat. Vi har även ätit marrängswich (stavning) för o fira Clara som har fyllt år och Ann-Maria som ska fylla år.

Jag är helt enkelt väldigt nöjd med min dag :)

2 kommentarer:

  1. så himla bra!!! blir det o åka imellan då? så att du bor i vimmerby hos gustaf?
    kul med kort från boston också!!!

    SvaraRadera
  2. Japp det blir att pendla, lite segt men det e det förhoppningsvis värt :)
    Jätte kul med kort från Boston, du ska få se hur stora dom har blivit, helt tokigt att det e 4 år sen jag åkte hem därifrån hehe...

    SvaraRadera