måndag 24 januari 2011

träning

Första provet för dagen är nu avklarat. Efter lunchen är det dags för det andra. Vill bara att skoldagen ska vara över så jag kan gå och köra ett styrkepass. Har dock ingen rolig träningsvärk från igår, men det ska icke stoppa mig. Har hört att man ska träna bort träningsverk men det undrar jag verkligen om det är sant.

Igår på nyhetsmorgon på fyran (ja jag tittar på det eftersom jag bara har kanal 1, 2, 4) Så var det en kille där som snackade träning och han stod på två typ balansbollar som verkade jätte bra. jag vill ha såna men hittar inga. Jätte smidig träning eftersom man bara behövde stå på dom ett par minuter om dagen. Kan man ju göra medan man hackar grönsaker eller fixar håret :)

Om ni vet vad jag pratar om och vet vart dom finns så tipsa gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar