torsdag 20 januari 2011

blue

Känner mig sådär jobbigt opepp på det mesta.
Jag har helg nu men inget o hurra över, känns bara som tiden kommer att gå sakta. Det positiva är att jag får sovmorgon, men mer kan jag inte komma på.

Vi hade visserligen en mycket bra föreläsning idag om kreativitet. Den var jätte bra, men kan inte säga att den gjorde så att man fick en sån där känsla "Yes I Can!" Inte jag iaf. Men han hade ju rätt i allt han sa plus att han var väldigt rolig så en hel del skratt blev det. Ett stort plus med föreläsare som vet hur man skämtar och berättar historier.

Kanske borde träna idag för o bli av med denna rastlöshet/irritation.
Och sen unna mig något gott, kanske choklad?

Nu måste jag ta tag i diskberget, blä!

Fler diskmaskiner åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar