tisdag 12 januari 2010

Kämpar på med ett leende på läpparna

Det känns som någon har lagt på betong på mina ögonlock. Vi visste innan att det skulle bli tufft att vara här i två veckor med massa plugg men så här tufft trodde jag inte det skulle bli. Man är som en berg och dalbana, massa energi ena stunden och andra stunden sitter man bara o stirrar så närmaste grannen får putta till en och peppa en. Är iaf sjukt glad att jag har hamnat i en sån bra grupp. 9 tjejer som jobbar hårt och presenterar Solresor.
Vi började vid nio i morse och kl 22 börjar vår sista uppgift för dagen. Vi ska få feedback på allt material som vi har jobbat ihop idag, e något inte bra så får vi fixa till det innan vi går o lägger oss så nu hoppas jag dom e nöjda så man kommer i säng ganska normal tid. Utöver att vi har lektion från morgon till sen kväll har vi 4 egna uppgifter som ska förberedas och första ska vi ha examen på, på torsdag. Nu kanske en del kan förstå att jag e inte här på semester. Jag har kul det har jag, massa skratt eftersom man är övertrött och allt e kul :) Jag börjar även få ordning på mina tankar och är glad att jag är omringad av människor här som peppar upp mig o självklart ett stort tack till Gustaf som får mig o inte ge upp, ett hjärta till dig älsklingen! Så nu känns inte allt hopplöst som det gjorde första dagen o det känns så himla skönt.
Önska jag kunde lägga upp en del av mina bilder men har inte haft tid eftersom det tar så lång tid med denna internetuppkopplingen. Men det kommer nog :)

10 dagar kvar sen e jag tillbaka i småland :D


2 kommentarer:

  1. O där fick jag för mina "semester-pikar" ;) Du e duktig älskling, skönt att du trivs och att du fått ordning på tankarna, lite lättare o koncentrera sig på skolan då.
    Fast helst hade jag velat att vi fick vara tillsammans mer ;) Puss puss! :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag känner mig oxå lite träffad :S
    Men det måste väl vara lite gött å vara där det inte är ständiga minusgrader, eller?? Om man ska se det från den sidan.

    10 dagar kommer gå fort, svisch så är du tillbaka! Då ska vi åka pulka, frysa om tårna och annat skojs!

    SvaraRadera