måndag 25 januari 2010

Back in Småland

Nu e jag hemma igen och det känns hur underbart som helst. Det var två veckor som jag alltid kommer att minnas. Jag har varit stressad, utmattad, glad, ledsen, arg, lycklig, trött, utmattad ja jag har nog varit det mesta under tiden i Turkiet. En sak är säkert iaf att jag e sjukt stolt över mig själv att jag gjorde det bästa av situationen, hade askul med massa nya vänner och jag fick ge en otrolig revanch mot slutet av veckorna. Började första examen med ett G- och slutade med ett prickfritt VG (mvg finns inte) och ett diplom för säsongens framgång. Känns ju riktigt bra!

Hela klassen vid hotellet

jag o mitt diplom :)

Nu är jag hemma igen. Var hur skönt som helst att kliva av tåget i Vimmerby i lördags och mötas upp av älsklingen. Fick fina blommor och sen åt vi gott och mös hela kvällen innan jag slockande som en sten. Nu har jag vilat upp mig och rastlösheten börjar faktiskt smyga på. Tur att jag har en vecka full med både det ena o det andra innan det är dags att bege sig tillbaka till Norrtälje. Ska njuta fullt ut av att ha en hel vecka hemma med alla, när det blir nästa gång vet jag inte...

1 kommentar: