söndag 22 april 2012

Tja tja bloggen

Jag har ju inte trillat av pinnen eller nått utan jag har väl haft skrivkramp typ. Ibland behöver man en paus, det kan gå en dag, en vecka eller en månad innan jag får lust att skriva igen men nu är jag här igen. 
Jag känner väl som resten av folket att det skulle vara riktigt härligt med vår nu men samtidigt så tänker jag som så att har vi en "dålig" vår kanske vi får en härlig sommar. Det är min teori iaf. 

Endast två veckor kvar på praktiken nu. Fattar inte vart dessa 10 veckor har försvunnit, snart står jag på examensdagen, skålar för fullt med bubbel och ler så stort jag kan. Sen blir det måndag och allvaret börjar. Lite läskigt sådär men det tar jag då. Problemet just nu är att hitta en examensklänning, vilket i-landsproblem liksom. 
Får bli ett senare problem det med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar