måndag 9 april 2012

Annandagen...

Påskhelgen börjar lida mot sitt slut, jag skulle ju kunna tänka mig och vara ledig hela veckan men det är väl bäst och palla sig till jobbet imorgon och hoppas på att allt står rätt till. Efter att ha käkat alldeles för mycket mat och annat onyttigt hela helgen kändes det gött och jobba igår kväll samt idag. Har en grym träningsverk i vader och armar efter allt bärande och springande upp och ner för trappan. Serverade igår på Storebro Herrgård och där är det extra kul och jobba. Dock var det mindre kul idag och städa. Men jag kan väl se det som ett träningspass och får nu sitta still hela kvällen. Fick ta med mig en del av de fina blommorna samt godis hem, inte helt fel.

Nu ska jag läsa på om löner för i veckan ska det löneförhandlas och jag hatar verkligen detta, men tänker inte sitta tyst och acceptera vad som helst och det med basta!

Inte varje dag man har blomarrangemang  hemma.
Efter snittar, champange och tre-rätters var mina fötter lagom ömma, men glad för det. 
Även jag fick varmrätt. Oxfilé, vitlöksrostad potatis och rödvinssås, GOTT!
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar