tisdag 3 april 2012

Klippa till eller inte


Jag vill göra något med mitt hår men vaaaad?
De senaste två åren så har jag väl toppat håret två gånger om året och färgat det lika sällan. Väldigt bekvämt måste jag säga men nu börjar håret bli långt och bongstyrigt. Samtidigt som jag älskar mitt långa hår och är livrädd att lägga det i någon okänd frisörs händer så är det nog dags att gå till en frisör samt göra något roligt med det. 
Funderar på att klippa upp det så det blir lite volym, men där är jag riktigt petig med hur jag vill ha det så därför stoppar jag mig själv att gå till en frisör just för att jag hatar att bli missnöjd (vem är inte det egentligen) Grejen är att det är få gånger jag gått från en frisör och blivit nöjd, antagligen därför jag inte har gått till någon på 3 år. Amelie är den enda jag har litat på, guldstjärna till dig :) 

Det kanske är dags att sluta skylla på tid och pengar och bara beställa en tid

eller...

3 kommentarer:

  1. Alltså hur snygg är du inte!! DAMN!!!

    SvaraRadera
  2. such a nice blog post and such a great picture i really enjoying this blog post. thanks for share this post.

    SvaraRadera