fredag 23 april 2010

The Imaginarium of Doctor Parnassus

Tänkte ta sovmorgon idag för att kunna orka med helgen som ligger framför mig. Vaknade pigg och "glad" halv nio så det var lika bra att skutta upp och börja fixa. Ska jobba ikväll, ser inte riktigt fram emot det då det kan bli en sen kväll, men jag hoppas att bruket inte är på festhumör idag utan går hem tidigt och lägger sig, man kan ju alltid önska iaf.

Jag såg en speciell film igår som jag faktiskt inte riktigt kan bestämma vad jag tycker om den. Tror jag gillar den. Den heter iaf "The Imaginarium of Doctor Parnassus" Denna filmen började Heath Ledger spela in men som ni alla vet dog han ju och det var mitt i denna filminspelning. För att den skulle bli klar så klev Johnny Depp, Jude Law och Collin Farrell in och erbjöd sig göra den klar och sen skänka pengarna från filmen till Heaths dotter.
Jag tror jag tycker om filmen men den e lite speciell. Sen e det ju alltid ett plus när fyra hunkar spelar i filmen liksom :P

Jag rekommenderar er att se den iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar