onsdag 7 april 2010

Här går det undan...

Jag kanske har skrivit innan att dom håller på o bygger nya bostäder bakom mitt hus. I morse innan jag gick till skolan var det bara en grund här utanför fönstret men när jag kom hem från skolan så hade dom pusslat ihop ett par lägenheter och det såg ut så här.
Jag hör att dom fortfarande jobbar där ute, kanske huset typ e klart när jag tittar ut imorgon :P
Det är iaf i en av dom lägenheterna jag kommer att bo i om jag kommer in på utbildningen i höst. Var på intervju idag med projektledaren över konsult utbildningen, intervjun gick bra, dock går intagningarna efter poäng som man får av olika saker som betyg i vissa ämnen, yrkeserfarenheter, utbildningar och ett prov man gör på intervjun. Förra året sökte 130 st och hon trodde det skulle bli fler i år så nu har jag verkligen inte en aning om hur det kommer att gå. Jag får helt enkelt vänta och se...

Nu när intervjun är klar så e det grönt för mig att åka hem och det gör jag imorgon :) Har hela kvällen packat ihop massa saker här i lägenheten så det mesta är klart tills vi ska flytta allt nästa helg. Så imorgon är det sista dagen i klassrummet och nästa vecka har vi en hemtenta sen e det slut. Man kan väl säga att jag får sommarlov woohooo :)


3 kommentarer:

  1. yey grattis till sommarlovet hehe ^^ vi får hålla tummarna för att du ska komma in i höst :)

    SvaraRadera
  2. shit, att dom kommit så långt redan. Inte dåligt. kanske lika kasst bygge som d vi bodde i :D haha

    SvaraRadera
  3. hehe jo jag tror inte det kommer vara någon skillnad, nu kan man ju faktiskt förstå varför dom e ganska kassa :P

    SvaraRadera