måndag 5 april 2010

Here we go again

Då var påskhelgen slut och jag är tillbaka i Norrtälje. kan bara nämna ordet snö så kan ni förstå att jag inte är glad att vara tillbaka här.
Helgen gick för fort fram. Blev många timmar ute på herrgården med jobb, men hann även med besök på brygghuset, grillning, fika hos farmor och massa mys med Gustaf.

Nu håller jag tummarna för att få ha min intervju denna vecka så jag får åka hem på fredag, annars blir det att stanna till nästa helg då det är dags att flytta ut ur lägenheten. Men vad tusan ska jag göra här när alla klasskompisarna har flyttat, kommer börja klättra på väggarna eller nått. Kanske är en bra egenskap att kunna dock ;)

Nä jag måste nog försöka sova kanske även ska sätta ett larm så jag kommer upp imorgon först måste jag slita mig från datorn (nörd)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar