tisdag 27 april 2010

:)

Vilken finfin dag det är idag då! :)
Jag träffade syrran nere på Cubus idag, det är ju rea där, om ni inte redan vet :P Jag stod där innan dom öppnade (skämdes lite) med sikte på ett par jeans jag provade i söndags, dock hittade jag tusen andra saker jag ville ha men det blev jeansen till slut. Sen åkte vi o handlade fika och satt på balkongen här hemma o mös i solen. Asgött!
Har ett litet projekt på gång här hemma och det är att försöka ge mig på och odla lite tomater, rädisor, groddar och basilika. Gustaf satsade på potatis också. Vi får väl se hur detta kommer att gå. Behöver bara lite jord sen är jag igång.
Ett annat projekt jag har är att hitta något att ha på mig på bröllopet i maj. Nu har jag hittat lite men kan inte bestämma mig för vad. Syrran fick säga sitt sen ska Amelie få vara smakråd också. Hon ska även slinga håret på mig idag så som tack för det bjuder jag på middag :)

Men nu ska jag ner till tvättstugan och sen sätta mig på balkongen och njuta av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar