onsdag 14 november 2012

14 november

Tja tja bloggen...
Man kan väl säga att jag är rätt så tom i huvudet. Det är asmycket att göra på jobbet, stress stress stress. Idag har jag aldrig riktigt vaknat känns det som. Därför har det varit soffläge hela kvällen, förutom en liten promenad. Imorgon kommer VD'n och ska ha möte, suck!

Iaf så vill jag dela med mig av några saker. Som att vi igår gick all in när Emma kom o fika. Vi drack glögg, julmust och åt pepparkakor med mögelost, skumtomtar och lussebullar. Det var en prima fika kan jag säga. 

Igår på jobbet (när jag inte var där) hade det kommit in en tjej och frågat om hon kunde få låna en dator för att boka en resa???? Jag trodde Curt skojade med mig när han berättade detta. Det är som att jag skulle gå in på en restaurang, fråga om jag får värma min mat och sätta mig ner och äta den, eller om jag skulle låna frisörens verktyg och fixa mig en frisyr, själv! 
Ibland undrar man ju!

Jag lyssnade även på julmusik när jag åkte hem idag. Får nog vänta till advent annars är jag ju trött på musiken när julafton kommer, som alla år innan typ.

Nu orkar jag inte dela med mig av mer saker för nu drar sängen mer än bloggen.

God natt

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar