fredag 9 november 2012

Don't worry be happy

Under min arbetsdag käns det som jag har gjort EN sak och det är att leta hotell i Stockholm för nästa vecka. underbara människor med framförhållning. Jag har ringt, terrat hotelleverantörer och sökt i system. NU har jag hittat 5 rum i centrala Stockholm för ett toppenpris. inväntar bara de sista uppgifterna från kunden så hoppas jag att resten av bokningen går smärtfritt och att jag får åka hem vi d 17.00. Vi kan väl ålla tummarna för det!
(jag har dock hunnit med annat idag också)

Nästa vecka kommer att bli intressan känner jag. Vi är bara två på kontoret hela veckan, vi får besök av en praktikant från gymnasiet och högsta VD:n kommer på besök och ska ha möte (många punkter på den agendan) Vi får väl se om jag lever till nästa helg...

Nu är iaf nu och snart är det helg och jag kan inte vara gladare för det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar