torsdag 17 maj 2012

Tråkväder men ingen tråkdag...

Jag sitter mest och suckar av att inte ha fullt upp med saker att göra. Men jag ska nu sluta gnälla och helt enkelt låta mig själv njuta över att inte behöva göra saker hela tiden. 
Gustaf sa i morse innan han åkte "se till och hitta på något idag så du inte är så stingslig ikväll" Ja ja, blev mitt svar. 
Nu kanske jag inte har varit iväg för att träffa någon eller bjudit hit någon, tänker hela tiden att alla är så upptagna. Men jag har hållt mig själv sysselsatt men mitt scrappande. Nu har ett album som jag har jobbar på i sådär 3 år äntligen blivit klart, det där är liksom ett litet retligt moment som nu är borta. Så jag känner mig faktiskt nöjd. De senaste två timmarna har jag ätit tacoslunch och tittat på Gossip Girl så nu börjar det klia i fingrarna igen. Så jag sysselsätter mig med att rensa ut hyllan som ska ut ifrån sovrummet när sängen kommer (om den kommer någon gång!) detta medan jag tittar på GG, bra kombo!

Är iaf glad att jag hann med min promenad innan detta tråkväder kom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar