tisdag 15 maj 2012

Inge ro...

Varför är det som så att när man jobbar längtar man som en tok till helger och ledighet. Jag har längtat efter mina lediga veckor som en tok den senaste tiden men nu sitter jag här på min lediga dag nummer två och jag är så RASTLÖS. Jag njuter självklart över att inte behöva åka till Västervik men samtidigt känns det som att jag kastar bort min tid. Om alla andra också hade varit lediga hade det ju varit mycket roligare. 
Ne jag ska ju faktiskt inte klaga utan måste bara sysselsätta mig. Det är ju nu jag ska ta tag i saker som jag annars inte har tid med. Måste bara komma på vad. 

Jag längtar mest efter vår säng, nu har det gått 6 veckor och vart är den, hallå?

3 kommentarer:

  1. Du får komma ut hit när du vill :)Jag och vidar är hemma nästan jämt, när Tuva är på dagis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt tänkt den tanken :) kanske kan ta bussen ut en dag nästa vecka och hälsa på? :)

      Radera