torsdag 24 maj 2012

24 Maj

Det blev jobb hela dagen idag, kändes gött. Och det var alldeles lagom med saker att göra. Nu har jag även fått ordning på nya platsen som jag kommer sitta vid till nästa höst om saker och ting går som det är planerat :) Det är bara lite tekniska dataprylar som måste installeras sen är det klart! Hoppas på en lika lugn och bra dag imorgon. 

Igår blev det som sagt en del snickrande. David hjälpte mig att snickra ihop ett bord till balkongen, ett grill-plantering-blom-ställa din dricka på-bord och det blev riktigt bra. Tyvärr kan jag ju inte direkt ta på mig äran eftersom jag gjorde minst men uj vad nöjd jag är :) Ni får se resultatet lite senare. Vi har nämligen inte kunnat få hem bordet än, men imorgon kanske. Då kommer även vår säng, wiiiiiii :) och så öltält på det. Bara bra ju!


Nu blir det skolfix. 

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar