torsdag 15 mars 2012

Dagens lunch


Det är mycket nu, längtar till helgen mer än vanligt (känns dock som att jag säger så varje vecka) Tänker bara ta det lugnt och inte planera in något. Har bara två saker som ska göras, tvätta och plantera. 

Lunchen var iaf kass, äckliga hamburgare! Kanske har blivit lite extra kräsen efter gårdagens 3-rättersmiddag på Smugglaren här i Västervik med mina kollegor. Det börjar vattnas i munnen när jag tänker på det. Till förrätt åt jag vitlöksciabatta med chiliailoi, varmrätt reninnanlår med marsalasås och bakade rotfrukter, dessert passionsfrukt/limepaj med hallonsås. Bästa av dessa tre var desserten OMG vad gott!!!

Får nog bli en kaffe o muffins nu, jag har ju faktiskt namnsdag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar