måndag 12 mars 2012

Bloddy monday


Skjut mig eller nått, ett par ord som kan beskriva min dag. Vill inget annat än att bara åka hem och låsa in mig ett par dagar. Sen komma ut som en ny människa. Att det är måndag kanske är en anledning till den dystra dag plus jobbet. Baaara tråkiga saker och ett fel som måste måste redas ut idag. Jag som många andra hatar att göra fel, försöker intala mig själv att man är bara mänsklig, men då svär jag bara ännu mer.

Läste på mjölkpaketet i helgen "lär dig av andras misstag men glöm inte bort att göra egna" Stämmer fint, men jag vill väl fortfarande vara en robot som aldrig gör fel!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. <3

    Tänker på dig! Och jag vet att du är grymmare än grymmast!

    SvaraRadera
  2. Kom hem så ska du får smörj....a kråset med ungspannkaka :)

    SvaraRadera