torsdag 10 november 2011

Böckerna om Elsa

Jag är antagligen inte den enda som har fastnat för Sofi Farhmans böcker om Elsa. Jag är iaf fast och drar mig lite för att läsa sista boken, vill inte riktigt att det ska ta slut.

Nu har böckerna om Elsa spelats in som tv-serie och visas på tv3 Play på torsdagar och jag har precis kollats på första avsnittet och är rätt så missnöjd. Personerna ser inte och är inte alls som jag har målat upp dem i mitt huvud. Så är det ju typ alltid. Men jag tycker serien är töntig jämfört med böckerna så det kommer inte bli något måste att följa serien och längta till torsdagar.

Böckerna är en flipp men tv-serien är en flopp!

Men läs böckerna :)


2 kommentarer:

  1. håller med, serien var rätt dålig, orkade inte ens se klart första avsnittet :S tacka vet jag böckerna! :)
    kim å jag ska också på julbord den 2e! vart ska ni?

    SvaraRadera
  2. Jag såg heller inte klart avsnittet, hade bara på det i bakgrunden typ.

    Vi ska till Frödinge, tror det var byggdegården eller nått haha. Vart ska ni?

    SvaraRadera