onsdag 22 december 2010

Vuxenpoäng?


2 dagar till Julafton

Det e fullt upp idag och jag gillart!
Mest stolt över idag är att jag har hittat en jätte fin julgran. var nästan först på plats idag när dom fick ett lass med julgranar kl 08.30 Jag har ju världens beslutsångest när det kommer till saker som detta, men till slut blev det för kallt för o stå o vela, så en fin liten gran fick följa med hem. Efter strikta order om HUR granen skull lastas in i bilen så lyckades jag och jag lyckades även baxa upp den till lägenheten. Utan att skada någon eller granen. Vem behöver en karl lixom? (även att det hade varit gött o slippa bära den)

Nu står den här i hörnet och väntar på att bli julfin. Den där julkänsla börjar så smått att infinna sig.

Hur som helst kände jag mig jäkligt vuxen idag när jag stod där och köpte gran kanske lite för vuxet för min smak :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar