fredag 17 december 2010

Musikhjälpen o jag


7 dagar till julafton

Då var man äntligen hemma.
Resan hem igår var helt okej, vet inte vad det var för snökaos dom var rädda för, snöade inte direkt mer än vanligt. Jag är glad över o åka buss iaf, dom kommer ju alltid fram, varför chansa på tåg?

Igår så önskade jag äntligen en låt till musikhjälpen. Jag satt på bussen till Norrtälje när jag messade och typ en kvart senare ringer en kille och säger att han tyckte om min motivering och så pratade vi en del. Till sist sa han att han skulle lägga min låtönskning i lådan med bra motiveringar och så hoppades han att dom skulle välja mig och ringa upp mig. Tror ni jag blev nervös? jag satt på spänn hela min bussresa hem. Så fort ett okänt nummer ringde så svarade jag så glatt jag bara kunde. Men första gången var det Gustav som ringde och andra gången var det RADIOTJÄNSTEN haha, dom jäklarna ringer under dolt nummer helt plötsligt.

Hur som helst så spelades aldrig min låt igår men jag e glad ändå, tanken var god och jag fick skänka pengar. Ni som inte har skänkt något än hoppas jag gör det!

Min motivering:
Denna låt var en av dom bästa jag hörde på Hultsfred festivalen förra året. Den bästa och sorgligt nog sista festivalen i Hultsfred. Den festivalen blev jag ihop med min älskling och den långa festen var mer än toppen! Jag vill tacka finaste Amelie för alla underbara Hultsfred festivaler.
Låt:
Kings Of Leon - Sex On Fire


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar