tisdag 21 september 2010

Waka Waka


Asså shit vad kul Afro-passet var!
Jag har nog aldrig haft så kul när jag har tränat och heller inte kört så fullt ut. Jag skojar inte när jag säger att svetten bara rann och tröjan skulle jag kunna vrida svett ur, eller okej där gick jag kanske över gränsen. Hur som helst så var det verkligen askul. Jag ska köra det igen på torsdag och nästa tisdag. instruktören som btw är astuff gav oss en gratis vecka så nu är det bara att köra på. Imorgon ska vi prova på Pilates, kan bli spännande det med :)

Nu är ju frågan hur jag kommer känna imorgon, kommer jag behöva rulla ur sängen kanske? Vi får se vi får se...

Annars så är det en gör lugn vecka i skolan. Vi har IT och den kursen har jag redan läst så läraren ger mig närvaro även om jag inte är där, gött mos tycker jag! Så jag går dit för att få lite repetition sen går jag hem när jag inte riktigt orkar mer. Tänk om det kunde vara så jämt ju.

Ne nu ska jag fortsätta med Gossip, bara två avsnitt kvar, spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar