måndag 20 september 2010

Gösses!


Dagens pinsamhet och "jag känner mig korkad" upplevelse

Jag vaknar i morse när klockan ringer kvart i nio (skolan började 10) Då hör jag att det knackar på dörren. Jag skrattar för mig själv och tror att Hanna har glömt bort att det är sovmorgon. Tar då en smygtitt på min data och ser att klockan är kvart i TIO inte nio.

Öppnar dörren i pyjamas och håret åt alla kanter och säger att jag kommer efter lunch.

När jag har stängt dörren fattar jag. Min klocka gick ju fel redan på båten i lördags. MEN frågan är att varför går jag inte efter finsk tid utan ENGELSK??

sen kan man ju diskutera varför jag inte heller ändrade tiden när både Clara, Jenny och Hanna konstaterar att jag har fel tid på min mobil.

Tror det står korkad i skallen på mig idag


2 kommentarer:

  1. Hej. det är bättre att du håller koll på den svenska tiden. det gjorde du när vi var på Åland.HaHa Ha det bra Kram Ma o Pa

    SvaraRadera
  2. Haha ja just det :)
    Ska verkligen försöka hålla mig till den svenska tiden nu, iaf tills nästa kryssning :P

    SvaraRadera