torsdag 9 september 2010

Jag rullar fram...


Äntligen är denna skolvecka över.
Sjukt trist att sitta och lyssna på saker jag redan har hört men också såååå skönt och slippa ha ångest över provet imorgon :) Nästa vecka får jag iaf vara med på lektionerna igen för då blir det en ny lärare och geografi.

Det e iaf som så att jag har bestämt mig för att komma hem en sväng i helgen. Jag får nämligen åka bil och det kan jag inte riktigt säga nej till :) Det blir en ganska kort helg för jag är inte hemma förens imorgon kväll och vet inte än när vi åker på söndag. Men är det så att ni vill träffas så vet ni mitt nummer.

Kommer även hem en hel vecka i oktober sen (förhoppningsvis) så ses vi inte denna helgen finns det alltid tid då.


Så här glad e jag idag.
Inte bara för att det är helg och att jag ska hem imorgon utan jag är även glad för att Lomina har fixat Gossip Girl säsong 3 idag WOHOO. Så jag kommer vara ganska okontaktbar ikväll. Tror jag även kommer vara osocial och hoppa över idol hos Clara ikväll hihi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar