söndag 12 juni 2011

En helg i juni

Studentfirande hos kusin Linda.
Middag i Hökhult
Grillkväll hos Simon och Therese
Söndagsfika på stan
Kalas med familjen

Detta är vad större delen av min helg har gått till. Allt har varit toppen men bäst av allt är att Gustaf har varit hemma heeeela helgen.

Ikväll fick han dock åka tillbaka till Västervik men jag hinner se honom imorgon en stund innan det bär iväg mot Köpenhamn. Väskan är så gott som packad så jag ska slänga mig i sängen strax. För ni som inte vet så ska jag ju då glassa runt i Singapore fram tills midsommar, inte dumt alls!

Sen så är ju domedagen här imorgon, jag kliver över tröskeln och kommer vara på sidan som är närmare 30 än 20 (ångest) Men tack La Familia för kalaset och de fina presenterna idag!
<3

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar