torsdag 14 april 2011

det kommer mera...

Satt i skolan idag och kollade igenom mina bilder på mobilen, har tagit kort på saker som jag har tänkt och visa er men tydligen har jag inte kommit till skott med det.
Men NU :)


Dagen innan IATA-examen satt vi och åt plopp och till slut märkte vi att det inte stod just plopp på godisarna. Gulligt ju!

Shots på Brygghuset resulterade i att kvällen slutade innan elva, inge mer om det.
Gustaf överraskade mig med ett gulligt meddelande på datorn när jag skulle sätta mig ner och äta frukost. Han e fin han :)
Hanna och jag spelade Maxi Yatzi, hon smäller till med en yatzi på TVÅ slag. Jag förlorade.

Det var det.
var ju inte så möe

Jag ska krypa ner i sängen nu. Efter ett 90 min pass är jag heeeeelt slut. Gladast är jag över att benet pallade sig fint genom nästan hela passet :)

OCH

Imorgon är det grillfest plus Rocknight på offensiven. Jag ska ha löshår och dricka öl, blir kanoners!

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar