tisdag 2 november 2010

On and on and on and on.....


Är trött som en gnu!
En blandning av skolan, mörkret som har kommit och dålig sömn gör mig till en gnu. Därför så har jag idag bestämt mig för att INTE plugga, försöka somna tidigt och ignorera att det var mörkt vid halv fem.

På torsdag är det dags för Afrika-provet sen på eftermiddag drar vi TEC studenter på kryssning med Birka, precis som jag va med o gjorde förra året. Ska allt börja ladda upp för det imorgon och hoppas på en lika rolig kryssning som sist, dock med minde alkohol under västen. Nu är ju lärare med och man måste visa en fin sida. Eller... Efter min bakisdag i söndags e jag inte ens sugen på en lättöl, illa illa. Skyller allt på min givmilda pojkvän ;)

Jag tror jag bara ordbajsar om allt o inget.
Tror jag slänger mig i soffan för o använda så lite IQ det bara går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar